EN |
تعداد نمایش: 2279
تاریخ انتشار: 03/05/22
"آزمون استخدامی 1403 صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد روز جمعه مورخ 1403/06/16 برگزار خواهد شد"
 

"آزمون استخدامی 1403 صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد روز جمعه مورخ 1403/06/16 برگزار خواهد شد"

مجتمع صنعتی فولاد آلیاژی پاسارگاد در نظر دارد از ميان واجدين شرايط آقا و متولدین 1368/01/01 به بعد، در رشته های مکانیک (مهندسی شیمی)، متالورژی، برق و ابزار دقیق،  شیمی(محض، کاربردی، تجزیه) و همچنین نفرات دارای مهارت فرز و تراشکاری دستی و CNC (در همه رشته ها) در مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی اقدام به جذب نیروی انسانی نماید

رشته تحصیلی مقطع تحصیلی
برق و ابزار دقیق کاردانی و بالاتر
مکانیک (مهندسی شیمی) کاردانی و بالاتر
متالوژی کاردانی و بالاتر
شیمی (محض،کاربردی،تجزیه) کاردانی و بالاتر
فرز و تراش دستی و CNC دیپلم و بالاتر (همه رشته‌ها)

(مهلت ثبت نام به اتمام رسید)

آزمون استخدامی صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد ساعت 8:30 صبح روز جمعه مورخ 1403/06/16 در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار خواهد شد"

آدرس محل برگزاری آزمون : شیراز-شهرک گلستان- جنب نمایشگاه بین المللی- دانشگاه پیام نور شیراز

تاریخ اخذ کارت ورود به جلسه : از روز یکشنبه 1403/06/11 لغایت پنجشنبه 1403/06/15

داوطلبان باید قبل از اتمام مهلت فوق، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت و بر روی کاغذ A5 ( به اندازۀ نصف کاغذ A4 ) و به صورت Landscape (افقی) چاپ کرده و در روز آزمون با اصل کارت ملی یا شناسنامه همراه خود بیاورند.
جهت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبانی که قبلاً در آزمون استخدامی ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت نموده اند، کلید ورود در بالای صفحه استخدام  را زده و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پروفایل کاربری خود شده و از منوی پیگیری آزمون، گزینه چاپ کارت ورود به جلسه را زده و کارت خود را مشاهده و چاپ نمایند. (اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید امکان بازیابی کلمه عبور وجود دارد)
در صورت بروز مشکل یا وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات کارت ورود به جلسه، با شماره­ تلفن: 37192486-071 یا 09175671173 تماس حاصل فرمائید (ساعات پاسخگویی: 8 صبح الی 16)

توضیحات مهم:
1-
زمان، مکان و شرایط آزمون براساس وضعیت فعلی بوده و امکان تغییر یا لغو آزمون وجود دارد. لذا خواهشمند است قبل از شرکت در آزمون، اطلاعیه‌های مندرج در وب سایت صنایع فولاد آلیاژی پاسارگاد به آدرس www.PascoSteel.com را مطالعه فرمائید.
2-
همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه (حتی خاموش)، ساعت هوشمند و ... در جلسه آزمون طبق قانون موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.
3-
همراه داشتن نسخه چاپ شده کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار برای شرکت در آزمون الزامی است.
4-
حضور داوطلب یک ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون در حوزه امتحانی الزامی است.
5-
استفاده از ماشین حساب مجاز نمی‌باشد.
6-
آزمون نمره منفی دارد
7-در پاسخنامه گزینه صحیح را فقط با مداد نرم سیاه پر کرده و از پاک کردن یا زدن علامت یا و ... خودداری فرمایید.

به داوطلبان گرامی توصیه می­‌شود قبل از ثبت نام جهت اطلاع از شرایط استخدام و آزمون، مطالب مندرج در دفترچه و اطلاعیه­‌های بعدی را به‌دقت مطالعه نمایند. (دریافت دفترچه)

هرگونه اطلاع­ رسانی و ثبت نام صرفاً از طریق سایت  www.pascosteel.com  انجام خواهد شد.

تصاویر